Vi bara kör

Vad hände med att jag skulle fixa på mitt rum? Hängde typ in tre plagg i garderoben och sen sket det sig totalt. Bra jobba Fille!

Hade iaf en mycket trevlig middag med brorsan och mamma och pappa.
Slängde mig sedan på min självbromsande cykel mot Robban och kollade film och smed lite planer inför vintern som är på väg med stormsteg! Ser ut att bli Östersund, Åre och Trysil för våran del, lookin' good!

På tal om trevligt, fredags! Blev ett riktigt trevligt grabbhäng här med Anton, Måns, Robban och Martin innan vi skulle ut. Tyvärr slutade kvällen olyckligt av okänd anledning, usch usch.



Igår däremot blev mer lyckat! Bara trevliga och roliga människor under ett och samma tak hemma hos Martin. Tyvärr kom farbror blå och lekte cool och körde ut alla, men snäll som Gaby är så ställde hon upp för gänget och drog med allt folk hem till henne ist! Träffade även massa trevligt folk ute sen, så jag är nöjd med kvällen!

Det här får tyvärr bli ett tråkigt inlägg, jag är för trött nu!
Nått mer som är tråkigt är att jag fortfarande inte har köpt nån ny kamera eftersom att försäkringsbolaget är så jävla snabba! (L) Jag känner mig näst intill handikappad. Men har tjatat på pappa ikväll att vi ska ta tag i skiten nu, så förhoppningsvis har jag en ny kamera inom en snar framtid, och då kommer mina inlägg vara bildbombade! Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0