Update!

Ojojoj, länge sen jag uppdaterade, men har inte riktigt haft tid eller ork.

Går igenom lite snabbt vad som har hänt under sommaren hittills.
Vi börjar med midsommar.
Vad ska man säga? Vilken resa!
Vi skulle ha tältat i Hallmare i Loftahammar men vi hittade ingen tältplats, åkte till Tättö men hittade inget där heller.
Så vi bestämde oss vid halv 11 på kvällen att åka till Västervik, Lysingsbadet.
Framme vid ca halv 12 efter mkt yrande i Västervik för att hitta rätt. Satte upp tälten, tog en jävla tid för att mitt tält var cp. Klara med det vid halv 2, satte oss i brassestolarna och påbörjade supandet.
Bestämde oss för att gå ner till vattnet runt 03 tiden. Hörde ett glatt gäng som kollade på oss och skrek FEST!!! KOM HIT!!
Sagt och gjort så gick vi dit och insåg att det var nog Värmlands skönaste grabbar! Satt och söp där i ett par timmar, fick låna deras inlines och åka en sväng, tror aldrig jag har skrattat så mkt! :p Lyckades göra en ganska snygg volt över en sten och in i nåras husvagn :p
Hursomhelst, vaknade upp skapligt slitna efter ca 4 timmars "sömn" på midsommarmorgonen. Tog tag i drickandet direkt och det blev en ganska vild eftermiddag. Dock missade vi allt midsommarfirande där på eftermiddagen pga brist på ork :p
På kvällen blev vi utspridda  av nån konstig anledning så jag och Fia satt nere vid vattnet och pimplade lite vin och lyssnade på musik och bara njöt medan de andra hade hittat tillbaka till tälten.
Kommer inte ihåg så mkt från kvällen men det blev en vild kväll och SJÄLVKLART blev min kamerajävel stulen med tusentals bilder från midsommar, balen, studenten m.m m.m... Så det förstörde resan lite faktiskt. Alla sprang runt halva natten och letade efter kameran och ringde runt både hit och dit, dock utan resultat.
Dagen efter blev det bara chill hela dagen lång i väntan på att Robban skulle kunna köra. Åkte förbi våra kära värmlänningar på vägen hem som hade blivit utslängda från campingen och bodde på ett vandrarhem :p Satt hos dom nåra timmar och åkte hem framåt småtimmarna.
värmlänningarnavärmlänningarnas ena vrålåk!

En annan trevlig händelse var när jag, Robban, Muffe, Felicia och Jennifer var i Varamon och tältade!
Det började med att jag och Robban i brist på sysselsättning skulle åka till Motalafestivalen. Sen hade vi bestämt att vi skulle tillbringa dagen i varamon dagen efter så då tänkte vi att vi lika gärna kunde sova kvar i Motala.
Sagt och gjort så tog vi bilen i riktning mot Motala. Slog läger på en parkeringsplats vid Varamon och tog med oss brassestolarna ner till stranden och satt där och förfestade lite. Blev en lång förfest, så lång att vi missade hela Motalafestivalen :p Men vi hade kul ändå!
Dagen efter var det Varamon hela dagen tills regnet kom. Aldrig varit med om så mkt regn alltså. Vi var tvugna att stanna till på en bussficka fem ggr på vägen hem för att vi inte kunde se vilken fil vi låg i.
(Min mobilkamera är fuckad, därför det är massa svarta prickar överallt)

Har även hunnit med att vara i Oxelösund en sväng med Borren!
Verkligen sista minuten  resa. Satt och pratade i telefon med Robban som redan befann sig i Oxelösund. Han började prata om att Julia, hans morsas kompis, skulle komma dit på kvällen, sen var det inget mer med det tills det efter ett tag slog oss båda två, vafan åker jag inte med henne då?
Sagt och gjort 40 minuter senare satt jag i en husbil med Julia och barnen.
Blev en mysig kväll på campingen med x antal cider och kortspelande och musik, riktigt trevligt!

Även hunnit med en sväng till släkten med syrran, trevligt det med!

Från och med nu ska jag skärpa mig!