Daddy Cool

Vad ville alla i skolan idag? Inklusive jag.
Alla klagade verkligen på något. Nån var trött och nån var sjuk och nån ville hit och nån ville dit och nån hade ont i huvet?

Hur som helst, käkade lunch med Fegge och Adam på Snabbt&Gott, som för övrigt borde byta namn till Söligt&Gott, tog en jävla tid.
Hade engelska efter det och vi var typ klara med det vi skulle göra, så jag knallade bort till Robban. Med tanke på det vackra vädret så kände vi att vi inte bara kunde sitta inne, så vi satte kurs mot Berg och spelade lite minigolf och käkade mat hos hans mormor och morfar. Skulle egentligen haft en sista lektion vid halv 3, men det fina vädret stoppade mig, förlåt Basse!
På tal om det, för er som inte vet så ligger ju min skola precis vid resecentrum, och det hade ju varit en olycka där med en motorcykel och en bil eller vad det var. Men han hade ju tydligen klarat sig rätt bra vad jag förstår.
Intresseklubben antecknar, eller?





Efter minigolfen och det så begav vi oss iaf mot Morre och hängde lite gäng där innan vi åkte tillbaka till stan, Robban till jobbet, Måns till Julia och jag gick hem och kollade på film tills Sandra och Sofie ringde och tvingade med mig ut. Vi åkte ut till Svartefors och satte oss där och chillade ganska galet och bara pratade om allt möjligt.
Åkte även till utkiksplatsen i Hejdegården och kollade ut över vårat vackra Linköping. Sen åkte vi ner till McDonalds och dummade oss som fan dels med han vi beställde av och sen bilen framför, och dom dummade sig tillbaka. Låter inte alls kul, men fan så kul vi hade!




Lägg märke till hur mycket bryggan sjunker..



Nu är jag precis hemkommen, ska ta och sova snart så att jag för en gångs skull får den där extra sömnen av sovmorgonen imorgon. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Shortsgrabbarna

har du sett jimmie? - in och läs!

2009-09-02 @ 01:59:38
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0