"Det här är innebandy, ingen simtävling för fan"

Pluggat, det har jag gjort idag, flitigt. Tror dock inte att det kommer hjälpa inför provet imorgon, tyvärr.
Ärligt talat, varför i helvete ska man behöva läsa om Odyssén och Iliaden, två jävla berättelser som inte är sanna, och dessutom ha prov på skiten?! Ibland förstår jag mig verkligen inte på det svenska skolverket.

Som sagt, direkt efter skolan drog jag hem till Robban för att hjälpa hans brorsa att plugga som jag snäll som jag är hade lovat. Sen skulle jag ju ändå plugga själv, så det blev ju två flugor i en smäll!



Framåt fem-hugget tog jag och Robban bilen bort till ishallen för att kolla på tv pucken (hockey för dom som inte vet), vilket var totalt meningslöst och tråkigt, men vad gör man inte för sin fru? I brist på annat knallade vi även in på Mercedes-Benz och kollade in ett par glidaråk, inga billiga grejer det där inte.

Sen åkte vi hem, Robban hoppade in i duschen och jag satte mig vid plugget igen. Pluggade flitigt i 1½ timma innan idol satte igång. Walle kom förbi och joinade till idol, sen satte vi av mot sporthallen för att kolla på innebandy, A-laget hade träningsmatch. Ser ni vad jag skriver? Hockey och innebandy på samma dag. Herregud..

Nej, nu ska jag ta och kolla igenom min underbara litteraturhistoria en sista gång innan jag kryper ner.
Imorrn är det fest = feströka! - har varit rökfri sen i söndags (!!!!!!!!!) Om jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0