Trötthet

japp, det är något som har slagit hårt mot mig idag. Var tvungen att kämpa för att hålla mig vaken i skolan. Jag tror fan det beror på all jävla cola och powerking man (jag?) är van vid att få i sig som håller en lite småpigg under dagarna, men idag sipprade varken cola eller powerking ner i min strupe. Kan detta vara orsaken? Hmm..

Hur som helst så blev det en vända på stan med Robban efter skolan. När Robban begav sig mot jobbet mötte jag upp Oskar som hälsade med frasen "tjena påre min gamle vän!" - japp, så länge sen vare vi träffades, och det var fasen på tiden idag! Knallade runt på stan och kollade på klockor och letade halsdukar, dock utan framgång. Oskar hittade dock en schysst tröja!


En härlig sommarnatt när jag och Oskar tände en brasa i hans trädgård och satt uppe och drack varm oboy och lyssnade på musik tills solen gick upp. Romantiskt va? Låter som värsta paret.


Vid sju snåret gick jag bort till Pizzeria Marcus och köpte mig en gyrosrulle innan jag satte mig på bussen mot Sara. Vi käkade, kollade idol och Svenska Hollywoodfruar - herregud..
Övertalade pappa att hämta mig, och då blev det att övningsköra hem i spöregnet.

Nu kom jag precis hem, och efter att ha varit ett vrak imorse när jag gick upp, med en enda tanke i huvudet - "döda mig", så tänkte jag för första gången på riktigt länge gå och lägga mig såhär tidigt.

Sov gott, sussa sött, nattinatti, nussa gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0