Stomp to this man, crunk to this man

Humöret är på topp igen och ikväll nalkas det utgång!

Robban, Matteo och Måns ska på nån 18års fest på L'orient först, så jag och Johanna ska hem till Robbans morsa och förfesta med henne och Julia, slår nog L'orient med miltal! Ser jag fram emot.
Sen väntar troligen Sliver, sen får vi se vart natten bär av. Om det är nån som behöver fribiljetter till Sliver kan ni få dom för en tjuga st ;)



Nu ska jag göra mig i ordning och tagga lite!

When I say jump,
you say how high,
I ain't never seen nobody,
how they get so high
Like a bird, like a plane,
this party got me insane
This party got me insane,
so jump jump jump jump

Kommentarer
Postat av: måns erkers

håller på för fullt att göra om ;)

2009-09-06 @ 19:11:59
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0