Precis som förr

Jag är så jääääävla trött på att bo tillsammans med två förbannade jävla surpuppor, ååååh!!
Så fort jag har råd ska jag ut från det här jävla stället!

Don't drink and drive föreläsning på Katedral idag. Jävligt rörande faktiskt och jävligt starkt av pappan som berättade om Fredde, hans son som omkom i en bilolycka pga att hans kompis körde rattfull, hemskt.

Har förövrigt haft en jäkligt bra kväll med världens bästa människa som går på den här jorden. Kladdkaka, idol och skratt, jag älskar dig!

Jahopp, ska för tredje kvällen i rad gå och lägga mig lite halv tjurig. Jag hatar att somna när man är på dåligt humör, när allt inte känns riktigt rätt. Fy.


Kommentarer
Postat av: måns erkers

var aldrig hos julia förut, därför jag inte kom förbi;)

2009-09-15 @ 23:25:39
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw fille, du är bäst!

2009-09-19 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0