"Ner med kopplingen, tvåan, tvåan, tvååååaaaaaan! - Bra Alex!"

Igår bar det av mot gamla trakter för idoltittande, fikande, ätande och skrattande. Mycket trevligt!
Vaknade upp av att hunden slickade mig på armen och i ansiktet, mindre trevligt! Men efter lite kli på magen tryckte han sig mot mig och somnade, precis som jag. Jag vill ha en hund.

Förövrigt har dagen bestått av att umgås med frugan. Kollade matchen, kollade idol och körde bil ute i dom djupa skogarna samt lite driftande på övningskörsfältet i Lambotown.

Måste tillägga att både jag, Robban, Alex och Kinna låg dubbelvikta i soffan åt domhär stööörtsköna grabbarna!



Nu är jag döööötrött och ska krypa ner i sängen och stänga in mig med hörlurarna i högsta hugg!
Nightynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0