Let me hear you scream if you want some more

Fysiskt och psykiskt förstörd är en ganska bra förklaring efter tre dagars utgång.
Men efter allt - it's worth it, för kul har vi haft!

Jag och Johanna förfestade med Robbans mamma Kinna och hennes bästa kompis Julia i torsdags. En minnesvärd och riktigt rolig förfest må jag säga! Sen raggade Kinna upp hennes kompis som jobbar på Securitas som gav oss skjuts in till stan. Sen blev det som sagt Sliver, och det var lika kul som vanligt. Kärlek till Sliver på torsdagar säger jag bara. "SCCHHLIIIIVEEER!!!"





Jag och Johanna vaknade upp hos Robban i fredags morse och tvingade oss själva att gå upp och gå till skolan trots att vi i stort sätt fortfarande var lite halvfulla. Gick på första lektionen och trodde att jag skulle dö, så jag gick tillbaka hem till Robban och la mig igen. Vaknade runt 13.00 av att Alex (Robbans lillebror) står och pillar mig i nästan med nån jävla fjäder eller nått. Sen låg jag och Alex i soffan tills Robban kom hem vid 16.00 nån gång.

Gick bort till Sandra och började grogga lite vid 18.00 snåret. Sen skulle jag ha nollat, så Sandra följde med. Men när vi kommer dit så är nollejävlarna inte där. Fick senare reda på att några trodde att det var kl 20.00 vi skulle mötas, och några hade ingen dricka, så vi tänkte att - näe, vi skiter i dom. Så jag och Sandra gick tillbaka till henne och förfestade bara hon och jag, och det kan ärligt talat ha varit en av dom roligaste "förfesterna" jag varit på haha. Eftersom vi bara var två så triggade vi varann mer och mer och det slutade med att både hon och jag var riktigt kalasfulla.

Vet inte riktigt när vi kom in till stan, och jag vet inte riktigt vad vi gjorde i stan, för vad jag minns så var jag inte inne nån stans? Förutom Ågatan Bar såklart, men det antog jag att ni förstod ;) Andra hemmet dirr.
Men jag vet iaf att jag inte var själv, och att jag träffade typ halva Linköpings befolkning ändå, och att det var jävligt kul, så jag klagar inte!

Igår var det faktiskt jag som försökte få dom andra att vi inte skulle festa och att vi inte skulle gå ut, men jag föll ner i träsket jag med till slut. Jag, Måns, Matteo och Jimmie åkte hem till Robbans mamma och satt där en stund och drack, sen gick vi två portar bort till Jossan som hade ordnat lite ståhej. Var där ett tag innan Jennifer kom och hämta oss och lämnade oss i stan. Det blev en helnatt på Plaza som faktiskt, till min förvåning var helt okej! Har haft kul på Plaza en gång innan, sen dess har det verkligen varit tråkigt. Men nu har dom piffat till stället lite så det har blivit ganska fräscht där inne måste jag säga.
Tyvärr har Måns alla bilder från både torsdag och igår så jag lägger upp dom senare.

Nu kom precis Kaj hit (tänker du på samma sak som mig Måns?), så vi ska sätta oss och planera Thailandsresan lite och sen ska jag träffa frugan.

Hiiiiidå bloggäääään!

Kommentarer
Postat av: måns erkers

halååååååå bojje!

2009-09-07 @ 01:09:58
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0