Körkort

det tog Martin idag, grattis, min vän!

Har cruisat XC70 idag alltså, mycket trevligt, och jag är avundssjuk så det bara sjunger om det! :(
Ett halvår, ett helt halvår kvar tills jag fyller 18 och kan ta körkort. Herregud, känns som evigheter. Innan det ska man hinna med ett höstlov, ett jullov, en thailandsresa, bara dom veckorna är ju hur många som helst? Jag förstår inte hur jag ska stå ut, jag förstår verkligen inte.



På tal om ingenting så kan jag meddela att "mellanfesterna" och springet ut och in på jobbet på fredags -och lördagsnätterna är over, done, capish. Man kan tydligen se exakt vem som har gått in exakt när, klockslag, datum, hur länge osv, så min far var inte överlycklig på mig idag precis :)

För övrigt vet jag inte vad som har hänt med mig, jag är full av hat. Hat, hat, hat och lite mer hat. Jag hatar många och mycket just nu, och det finns nog en handfull som jag inte ens skulle fälla en tår över att se ligga på gatan överkörda av en buss eller liknande. Jag vet, jag är hemsk, men that's the way I feel. Men det kan ju ändras, det vet man aldrig! Sägs ju att alla människor är goda innerst inne. Men det är en person jag verkligen inte förstår mig på, vad håller du på med? Herregud.

Äe, nu blev jag depressed. För att inte mista denna sköna känsla ska jag lägga mig i sängen nu och lyssna på depressed musik och bara depressa tills det att jag somnar och senare inatt vaknar totalt depressed över att hörlurarna skär in i ryggen. Depressing.

Kommentarer
Postat av: måns erkers

haha aj fan, RIP mellanfesten!

Har han inte märkt nåt innan? :p

2009-09-15 @ 01:15:49
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: :)

söt du är!

2009-09-15 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0