Ja må han leva!

Japp, idag fyller storebror 26, grattis!
Ska dra dit nu och fira honom en stund och förhoppningsvis få mat, jag är skithungrig!
Efter det skulle jag, Robban och Martin traska ner till The Champ och glo på fotboll.

Förövrigt var don't drink and drive grejen imorse jäkligt kul och, "jag lärde mig verkligen någonting", nej men seriöst, jag insåg ett och annat och jag kommer aldrig åka utan bilbälte! Ett bevis på hur det kan gå är ju en av min brorsas bästa kompisar som omkom i en bilolycka för några år sen för att han inte hade något bilbälte. RIP.

Var även riktigt kul att vara ute i Berg och fota. Kallt, men lärorikt!

Nej, nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0