Feelings never go away

Sovmorgonen imorse var awesome, helt underbart.

Började morgonen med psykologi. Fick i uppdrag att gå ut på stan och göra skumma grejer för att se hur folk reagerade. Fyyy fan så kul vi hade! Det var jag, Fegge, Kroon och Johan.
Vi gick fram till folk som satt på bänkar själva och satte oss jätte nära, inte alla fyra samtidigt såklart, utan en åt gången till olika folk. En av dom reste sig upp och gick, dom andra försökte flytta sig några cm ifrån, och några började prata som om det vore någon dom kände, så folk reagerade väldigt olika. Sen ställde vi oss extremt nära folk i rulltrappor, gick fram till folk och sa "du, jag måste bara säga, gud va fin du är idag!" - Ehh... tack...?

Efter skolan hängde jag med Sara och Johanna på stan ett tag innan jag skulle klippa mig.
Klippte och färgade, vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta? Fan.

Ikväll har jag åkt bil som ett annat mobboffer med Robban, Johanna och Alexandra. Var överallt och ingenstans typ. Åkte ner till Roxen och satt där ett tag, sen fick även jag köra lite bil och sladda lite ;)



Nu är det läggdags.
Och jag saknar dig, det känns som att allt var igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0