"Hon hatar män som hatar kvinnor"

Bilträff i lördags, riktigt kul!
Biltittande från 16.00 - 00.00, kan det bli mkt bättre?
Gick förbi Ågatan för att möta Sara och säga hej - blev att jag stannade 1½ timme typ..



Robban ringde mig i panik imorse när jag låg och sov - "Fan fille, jag kom på att det är ju Willes kalas idag!!"
Tar bort mobilen från örat för att kolla på klockan - "Men klockan är ju för fan bara 20 över 11, vi skulle väl vara där vid 2?"
- "Nej vi ska vara där vid 12, och innan det ska vi hinna åka till Ikano och köpa present! Stå vid taxigrejen på Rese om en kvart!"
- "Fan.."
Rusade upp, slängde på mig kläder, borstade tänderna och slängde i lite vax och runnade till Rese.
Stannade på Ikano och köpte fotbollsstrumpor och bandybollar (Wille önskade sig fotbollsstrumpor, innebandybollar och glass i födelsedagspresent) och gasade bort till Ljungsbro.



Wille tyckte inte om att vi sjöng, så då är det ju bättre att chilla i hörnet.

Ikväll gick jag och Sara bort till Steves och fikade innan vi satte oss i salong 1, rad 10, plats 276 och 277 på Filmstaden och kollade på Flickan som lekte med elden. Jävligt bra och spännande, dock ett mystiskt slut. Hoppas det kommer en film till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är en TRIOlogi, klart som fan det blir en till

2009-09-28 @ 00:37:42
Postat av: Hanna Westman

haha men jaså ja, tackar ;D

2009-09-28 @ 19:15:58
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Fille

jo men syster klargjorde det förut. jag är inte bokläsartypen så jag hade faktiskt inte en aning om att det var tre böcker döh.

2009-09-28 @ 23:14:14
URL: http://fille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0