Life in color

Vart har jag hållit hus, kanske ni undrar, och det undrar jag med?
Jag tror att en stor anledning till min dåliga uppdatering är att jag har blivit världens Farmvillenörd.. :$
Odla och skörda går före bloggen!



Igår, eller ja, tekniskt sätt i förrgår eftersom klockan är över 00.00, tog Måns Morre Månster Herk Erkers körkort, gratulationer! Körkåt som han uppenbarligen var, och som jag uppenbarligen kommer va när jag tar körkort, det var han, så han kom och plockade upp mig och Robban i Tannefors för att åka till Stefan i Åtvidaberg och kolla på Idol/Efterlyst. Grymt det där rånet förresten, jag hoppas fan att dom inte blir tagna. Creds till dom!

Idag satte jag mig på bussen och åkte till Måns (han hade ingen bil hemma, annars hade han till 100% erbjudit sig att hämta). Kom innanför dörren och blev påhoppad av damp Perryjävel (förlåt Måns och Mathilda, och resterande Erkersmedlemmar), han är skitgullig, men nånstans var det nått som gick snett, riktigt snett. Men jag tycker om honom ändå :)
När BMWn anlände på uppfarten tog det inte många minuter innan vi satt i bilen på väg in till stan för att ta oss en fika för våra absolut sista slantar. Färden fortsatte hem till Robban där vi flippade kanal fram och tillbaka mellan Idol och hockeyn. Sen var "vi" (Måns) taxi åt Robbans lillebror och åt Julia. Först ut till Sturefors för att hämta Alex och hans kompis, sen Ljungsbro för att hämta Julia som skulle in till stan. Efter det hem till Robban en sväng och nu ligger jag här.

HAHA, kom på en grej som jag måste berätta! När vi åkte från Måns i Lambohov så åkte vi förbi övningskörningsfältet för att jävlas lite med övningskörarna. Fyfan, jag trodde jag skulle dö av garv! Det var 5 bilar på fältet, alla förutom en stod parkerade på den "stora planen" eller vad man ska säga, där det bara är öppet liksom. Jag runnar ut och slänger på Måns gamla övningskörningsskylt, hoppar in i bilen, och Måns brassar på som bara satan och sladdar och har sig. Haha, jag har aldrig i hela mitt liv sett sånna miner som dom i övningskörningsbilarna, herregud! Eller jo, jag fick se en sån min till, på Steve's när vi fikade och Måns rapade så att det typ blev knäpptyst över hela Steve's, och en tjej höll på att tappa hakan. Det värsta var att hon trodde att det var jag, för hon blängde sönder på mig!

Imorgon bär det av till Norrköping efter skolan med Sara och Måns, shoppa lite nu när lönen äntligen har kommit!!! Jag är överlycklig! Sen ska vi troligen förbi Busfabriken i Norrköping också och leka med Julia och barnen en sväng :)

Kvällen bjuder på fest, taggad som fasen är jag! Blir nog en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0