You're my bitch

Äntligen LHC!! Var på tiden.

Dagen:
1. Försov mig = missade matten
2. Kom till skolan, failade religionsprovet totalt
3. Gick till Tacobar, eller Salladsbar eller vad det heter och käkade med Ivung och Matte, faktiskt jävligt gott!
4. Tillbaka till skolan och sa till min engelskalärare att jag skriver uppsatsen som vi håller på med hemma idag, det var ok.
5. Gick hem, slutade med att jag inte pluggade alls, TV och facebook var mer intressant
6. Tog en fika med Martin
7. Hem till Martin och kolla på Entourage som alla tjatar om är så bra, och det var faktiskt ganska bra!
8. Robban plockade upp mig hos Martin och vi drog hem till honom och kollade på hockeyn
9. Åkte och hämtade Robbans lillebror + köpte kladdkaka på ICA
10. Tillbaka till Robban och se sista perioden och sen se på film
11. Åka hem. Komma på att jag har Robbans nyckelknippa på mig (jag låser alltid upp och låser garaget medan Robban hämtar och kör ut bilen), stå och vänta på Robban som fick vända i 5 min.
12. Sova!

Japp, min dag kort och gott. Blir det mer intressant?
När jag får min kamera, då jävlar.

Har en lång och rolig dag att se fram emot imorgon, så nu blir det att krypa ner och ladda!

http://smultron.files.wordpress.com/2009/06/vattenglas.jpg
För övrigt har jag kommit fram till att jag alltid fyller på ett glas vatten innan jag går och lägger mig och tar en klunk innan jag somnar - nödvändigt?

Kommentarer
Postat av: lovajsa

det är du itne ensam om ;) Gör de med , har blivit ngn sorts rutin eller vad man ska kalla de..

2010-01-03 @ 23:43:54
URL: http://lovisaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0