The story

Det är inte varje morgon man nästintill får en utskällning av sin morsa som låter:
"Filip, nu får du fan i mig gå och köpa dig ett par nya jeans! Du har ju knappt några jeans, och när du väl köper några så köper du ju bara skräpkvalitét. Jag sätter in pengar nu om du lovar att du går och köper dig ett par jeans?"
- Okej mamma...?


Haha, var tvungen att lägga upp bilden, började asgarva nu när jag såg den. Från Motala i onsdags.



Ikväll ser det ut att bli fest igen med lite av folket från i onsdags. Hos Robban i Tannefors. Blir nog bara en hemmafest vilket var alldeles för länge sen. Inget stan inte!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag och sen blire att knalla ner till Robban och planera och fixa inför dagen.

Sitter förövrigt och nördar den här låten, så jäkla skön! Den finns på spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0