Lyckodag?

Måste bara säga att jag precis hittade en hundring i min plånbok bland alla kvitton, och jag hade ingen aning om att jag hade en hundring, blir man inte lite glad av sånt eller? :D I'm happy!

Sitter för tillfället på min sista lektion, engelska. Ska skriva om en engelsk författare som har skrivit minst tre böcker, men jag hittar verkligen ingen intressant att skriva om. Hur kul är det att skriva om nån som födde 1903 och dog 1968? Vill skriva om nån som föddes kanske tidigast 1980 och som fortfarande lever. Men det verkar vara lite för mycket att begära. Kom gärna med förslag!

Efter skolan ska jag fixa och dona lite, sen måste jag och Sara plugga igen. Religion.......



För er som är jätteintresserade så har jag äntligen färgat om mitt hår plus klippt det lite. På tiden kanske. Förövrigt hatar jag att vara seriös/posa på bild, därav den vackra fjortistungan.

HAHA, hittade en bild på Sara på skolans allmäna dator, hon var riktigt söt faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar att jag alltid glömmer att ta bort bilderna och att jag alltid är så seriös på dom!

2009-10-13 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0