Lördagsstädning

Har inte slitit mig hemifrån än, går istället runt på mitt rummet och städar och plockar lite samtidigt som jag lyssnar på musik på högsta volym - grannarna får säga vad dom vill, för det finns inget bättre än att vara själv hemma och höja musiken till max!

Nånting jag inser varje gång jag städar är att jag på något sätt lyckas lägga kläder och dylikt på dom konstigaste ställena? Dessutom har jag typ skällt ut mamma för att hon aldrig tvättar mina strumpor, men nu förstår jag att hon typ inte hade nåra strumpor att tvätta när jag hittade 9 par under sängen, i garderoben, under soffbordet, under soffan, bakom kuddarna, ja, lite överallt. Äckligt Fille, äckligt.



Försöker förövrigt få igång min gamla stationära för att rensa innan jag kan sälja/slänga den, men den vill inte starta.. mystiskt.



Här är iaf lite musik som jag går runt och städar och nynnar till:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0