Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig..

japp, den sitter Sara och nynnar på bakom mig. Fjortis-Sara.

Förstår inte vitsen med att jag gick upp imorse? Hur trött som helst, orkade verkligen inte gå upp. Men sen kom min älskade mor och gjorde sådär som mammor gör när dom blir trötta på att skrika "gå upp nu!!"; hon drog upp mina persienner. Det måste vara det värsta någon kan göra på morgonen?

Svenska första lektionen - gjorde ingenting. Helt onödigt.
Idrott andra lektionen - läraren sjuk, jag sjuk.
Lunchen - hittade mackor från friluftsdagen i kylen, så jag satt kvar med Sara och Johanna i skolan och åt macka och apelsinsaft.
Nu börjar inte nästa lektion förrän 12, slutar 13.

Planerna för dagen är ganska oklara, vet bara att jag ska hänga gäng med Robban, men vad vi ska göra är ett mysterium. Det märks helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta att kolla på alla tåg, bussar och bilar som åker utanför fönstret, röken från Tekniska Verket och hissarna som åker upp och ner i "Tornby City Tornet."


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var till dig jag sjöng fille

2009-10-02 @ 11:38:14
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0