"Här har du kaffefilter..."

Hemsk dag till en början, det har varit så mörkt på nått sätt?
Trodde nästan att jag skulle dö av trötthet på psykologin imorse, kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, det gick bara inte hur mkt jag än försökte. Var tvungen att gå ut från klassrummet och gå runt lite och skölja av ansiktet med vatten, men knappt det hjälpte.

Var hos doktorn idag efter skolan och gjorde allergiprover - inte allergisk, skönt.
Sen blev dock läkaren lite orolig när han kollade ner i min hals och tyckte att det inte såg riktigt bra ut, så då fick jag göra några blodprover. Men det värsta av allt var att dom körde upp en 15 cm lång tops i näsan på mig! Det var för att dom skulle kolla nån bakterietjollahopp, fattade inte så mkt. Det var jävligt obehagligt att känna en tops peta halvvägs in i hjärnan faktiskt, inte varje dag man är där inne och petar.

http://www.lotikxane.com/doktor-duhok.jpg

Annars har jag och Robban haft kanske årets hittills lataste dag! Jag kom dit vid 16.00 nån gång och åkte hem runt 23.00, och jag tror jag reste mig ur soffan 2 ggr - för att pissa. Helt underbart. Kollat på tv, såg en film som kan ha varit en av dom roligaste filmerna vi har sett, vi låg dubbelvikta av skratt alltså! Sen kollade vi självklart på Roast på Berns.

Förövrigt fick jag ett förhoppningsvis väldigt bra besked när jag kom hem, berättar mer om det imorgon för då lär jag vara glad :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

vad hette filmen? Låter som en perfekt film för en arbetslös! :D

2009-10-20 @ 12:36:44
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0