Extra Drops

Min klocka ringde inte imorse, men trots det vaknade jag till vid 07.50 av mig självt och insåg att jag började få bråttom. Dagen började med psykologi och sen flöt den bara på. Eller flöt och flöt, ganska trögflytande faktiskt. Att man alltid ska vara så stört trött på måndagar? Man borde ha sovmorgon till 12 minst på måndagar!

Gick och chingade på Robban på hans praktik efter skolan, sen stack jag hem och pluggade lite religion, och jag måste säga att det är sjukt intressant! Eller nej vänta, nu ljög jag. Hur kan något som inte finns vara intressant? Jag tror jag ska hitta på min egen religion precis som alla andra idioter som kom på judendomen, islamen, kristendomen, buddhismen m.m .m.m. Vilka puckon! Blir så arg.

Hur som helst, gick och käkade kebab med farsan sen och han blev faktiskt ganska imponerad av Hakepis kebab. "Så det är här ni hänger?"

http://www.hakepi.se/Logotyper/Logo_Hakepi.jpg


Sen satte jag mig bakom ratten och rattade ut till Ikano och träffade Sara, Lollo och LeNu! Gick runt och kikade lite innan vi åkte till Maxi och handlade lite för att senare sätta riktning mot Malmslätt. Vi slog oss ner och "pluggade" lite. Okej det där kan misstolkas.. Vi pluggade inte för att vi (jag) fastnade vid tven/snackade med Lollo och LeNu. Sen blev det Svenska Hollywoodfruar "Special". Vart var specialet? Allt som visades har ju visats innan? Puckon.
Sen kom Robban och joinade i soffan och hann vara med ca en timma innan vi satte fart hemåt.

http://emmestar.se/wp-content/uploads/2009/09/svenska-hollywood-fruar.png
-"mums"

Imorgon ser min dag ganska liknande ut. Skola och plugg. Slutar dock 13.00 imorgon istället för 15.30, huuur nice?

För övrigt, ät inte ett helt paket Extra Drops Watermelon på en dag - man får ont i magen.

http://www.fnw.com.au/images/products/600xundefined_93143.jpg

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0