With or without you

Jaha, då börjar ännu en dag lida mot sitt slut. Veckorna går fort samtidigt som dom går så ooootroligt sakta. Jobbigt det där.

Jag vet inte hur jag lyckas, men imorse var jag sen till skolan som vanligt. Jag kanske borde börja gå upp lite tidigare? Näe, det orkar jag inte.

Varit med Robban hela dagen. Åkte ut till Ikano för att leta present till Alex (Robbans lillebror, och lite min känns det som :) ). Sen blev det lite födelsedagsfirande med släkten hos Robban. Känns som att hans släkt är min släkt typ. Träffar dom oftare än jag träffar min egen, mycket oftare. Min släkt träffar jag på vissa födelsedagar eller högtider, typ jul ibland, nån påsk kanske. Kul släkt!

Efter firandet åkte vi iaf till Sara och kollade på Johan Falk - Vapenbröder. Det börjar bli "våran grej" nu på nått sätt? Imorgon ska vi dit direkt efter skolan och se den tredje filmen, kommer inte ihåg vad den heter, men vi kan iaf inte hålla oss längre än till imorgon! Det blir som ett beroende, man blir helt insatt i filmen. Jag tror inte att nån av oss sa nånting till varandra under hela filmen för att vi var så insatta? Jaja, nog om det!

http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/superwoman.bloggspace.se/images/mn/1253949906/Johan-Falk-Vapenbroder.jpg



Glöm inte att rösta på Måns som John Bauers nya ansikte utåt förresten!
Rösta på Måns!

Nu börjar jag bli riktigt jävla trött på att gå runt och hosta och vara trött och må allmänt skit, det sätter sig till slut i psyket alltså. Usch.
Så jag säger gonatt och ska försöka få mig lite sömn.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0