Pokerface

Känns som en lång dag, men ändå har jag inte gjort mycket alls?
Skolan, somnade första lektionen = köpa jolt cola på Svett Stures, det hjälpte!
Slutade halv 4, gick hem och käka bullar och hängde upp gardiner med morsan, var ett jäkla ståhej!

Vid 5 gick jag till farsan baloo. Vi skulle ut och övningsköra + kolla lite grejer, såsom ny mobil + nytt abonnemang, ny tv till mitt rum eftersom att dom snodde min och satte den i köket?
Sen skulle vi även till K-rauta(?) för att köpa skruvar - för er som undrade.
Efter det börnade jag förbi Mc Donalds drive-in innan jag börnade hem till Sara och släppte av mig själv.
Vi kollade på Hollywood-fruar, så jävla sköna samtidigt som dom är så jävla tröga och dumma i huvudet! Älskart.

För övrigt vann en i min klass, tänker inte nämna något namn, 20 000:- idag på poker.. gå och dö.
Näerå, grattis!



Ja men varsågoda, här fick ni ännu ett tråkigt inlägg, men jag är så jäkla trött - och sjuk! :(
Nu ska jag lägga mig i sängen och leka med farsans mobil som jag fick ta över idag för att han har införskaffat sig en iphone.. jäkla jäkel. Men vi var som sagt och kollade på telefon idag och det ser ut att bli en iphone för mig med om 4 veckor när den kommer, tydligen slutsåld överallt.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0