"Ensam mamma röker"

Haft en jäkligt rolig helg med alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite sömn, precis som en helg ska va!
I fredags blev det en riktigt lyckad överraskningsfest för Sara med en hel drös trevligt folk. Tror dock inte några bilder togs? Kul var det iaf!
Efter det åkte vi in till stan och hängde Platå hela natten lång.
Lyckad fredag - check.

Igår vaknade jag och Sara upp i min säng och mådde inte alltför bra. Sprang nästintill till alvedonskåpet och slängde i mig.

Gick till Ghingis och käkade lunch med pappa och Fia&Martin som är och hälsar på över helgen. Fia gav mig även en historia om hur mycket hon hade garvat på morgonen när hon skulle gå in på mitt rum och hämta en tröja. Både jag och Sara hade tydligen legat med öppna munnar, täcket nere från sängen, ben och armar åt alla håll och håret som om vi hade fått varsin elchock. Måste varit en syn!

Vid 5 snåret var det ytterligare firande för Sara hos Sara med hela hennes släkt och sen jag, Jimmie, Robban, Linda, Johanna och Issa. Blev smörgåstårta och bullens för hela slanten, -"mums."

Senare på kvällen drog jag och Robban på lokalfest i Hjulsbro som till en början var lite småtråkig men som visade sig bli rätt kul ändå.

Fråga mig inte varför alla skriker sieg heil(?) mitt i allt :p



Sen bjuder jag på två pinsamma videos på mig och Robban från Maxim igårkväll som jag totalt hade glömt bort att dom spelades in :p





Efter Maxim gick vi och käkade med Muffe, Felicia och Sandra, och gud vet vad va vi gjorde, för jag kommer ihåg att klockan visade 04.27 när jag klev in genom porten? Tiden går fort när man har roligt!

Idag har jag jobbat, sen blev det en fika med Fia Elggren, sen middag med familjen plus pojk och flickvänner. Kände mig utanför..
Efter det åkte jag hem till Robban och chillade ganska galet.
Japp, då vet ni!

Veckan som kommer ser både bra och dålig ut. Mycket plugg, fyfan. Mamma och pappa drar till Toscana på torsdag, så får se fram emot det, för då har jag lägenheten för mig själv, och det är så jäkla skönt ibland. Hämtmat, stökigt rum, sena nätter och hög musik, och dom kan inte säga nånting! :)

Nu är det nanna kudden som gäller.
See you around!

Kommentarer
Postat av: m

det där med sieg heil, det är en tbs grej ;)

2009-11-16 @ 21:12:42
URL: http://milottekelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0