Dansar i månens sken

God morgon!
Alltid lika segt att gå upp en söndag, det känns liksom inte värt det.
Nått som känns ännu mer ovärt är ju att gå och jobba.. Man vill bara skjuta fram det hela tiden. Men nu funderar jag på att hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen knalla bort till jobbet och få skiten överstökad, låter inte det som en bra idé? :)

Gårdagen bestod av fest hos Robban. Var ett gäng med folk från olika håll, Motala, Mjölby m.m.
Egentligen skulle vi inte ha åkt in till stan, men vi kunde inte hålla oss! Näevars, men det bara blev så helt enkelt.
Vill ha tillbaka min jävla kamera snart så jag kan ta lite bilder! Ska tjata på färsan.

För övrigt har min mobil haft nått slags damp dom senaste dagarna, den har varit helt efterbliven i allt. Och igår fick det vara nog. Slängde den i marken och stampa på den tills jag fick lite dåligt samvete och plocka upp den igen. Grejen är att det hjälpte? Den har verkligen inte damp längre? Så jävla bra jag är! Visst att den blev lite repig, men det var det fan värt!

Nu ska jag duscha, gå och jobba, käka kebab och leka med Jobejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0