Bajs

Vad ska man säga? Söndagar söndagar söndagar... Alltid lika underbart.
Sov bort halva dagen, degade i sängen halva dagen, och sen har jag jobbat och kom precis hem.

Som dom senaste söndagarna ska jag spendera mina sista timmar på veckan med två av mina absolut närmsta och bästa vänner, Sara och Robban! Kan det bli mycket bättre?

Gårdagen var för övrigt jäkligt rolig!
Var hos mig ett tag först, sen drog vi vidare till Muffe och körde ölspel, dansade och hade allmänt trevligt.
Förresten, på vägen till Muffe fick jag ekorrebajs på jackan. Hörde bara "splat" och förstod direkt - bajs.
Trodde det var fågelskit först men sen kom vi fram till efter många diskussioner att det måste fan ha varit ekorrebajs, för det såg verkligen inte ut som fågelskit. Rätt coolt måste jag säga! Inte varje dag man får ekorrebajs på sig.

Nog om det. Nu måste jag ruscha till bussen om jag ska hinna till Sara. Robban kommer senare för han har varit på match i Södertälje. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan,



Tyvärr så har jag ju inte det ännu, men det är flera som har frågat så kanske att det blir så i framtiden :-)

2009-10-12 @ 11:32:22
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0