And where the fock do you think you're going?!

Inatt sov jag typ ingenting alls, hostade galet.
Men lyckades somna ordentligt vid typ 5-6, och då är man ju inte jättepigg när man ska gå upp sen, så jag skällde ut mamma för att hon tjatade på att jag skulle gå upp, och hon skällde ut mig för att jag skällde ut henne. Bra morgon!

På tal om ingenting, kom bara på det nu. När jag gick hem från skolan så skulle jag gå över en väg, och jag såg att det inte kom några bilar så jag gick ut, men det kom tydligen en cyklist, och när han cyklade förbi så sa han med den grooooovaste (grövsta?) brittiska dialekten bara "and where the fock do you think you're going?!"
Det är sånt där som man antingen kan bli ledsen eller på dåligt humör av, eller så blir man as glad, beroende på vad man är på för humör innan. Idag blev jag glad! Började le och tänkte "haha, skön snubbe!" och gick vidare typ. Så ett tack till britten!

Åkte som sagt hem till Sara efter skolan och kollade på tredje Falk-filmen, kommer inte ihåg vad den heter, men bra var den! Kan bli att se fyran imorgon :p
Martin hängde med och sen kom även Issa efter ett tag med sin lillebror Milton på 9 månader. Underbar unge och jag vill bara ha barn nu, någon frivillig? Haha.



Åkte in till stan sen och tog en fika, sen skjutsade jag och Martin hem Sara och Issa och sen åkte vi till Hjulsbro och hämtade Hanna.

Imorgon slutar vi vid 13.00, lovade att ringa och väcka Robban då eftersom att han är ledig imorgon den jäveln! Sen skulle vi hitta på nått tänkte vi. Sen är det möjligt att jag/vi åker hem till Sara och färgar och klipper mitt hår, äntligen! Får se hur det blir. Men vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0