"Åh, va.. fin..!"

Imorse velade jag fram och tillbaka tusen ggr, "ska jag gå upp nu eller ska jag ligga kvar en timma? Men vi har ändå matte första lektionen, kommer ändå inte göra nått.. fast jag fattar ju ingenting så jag kanske borde gå? Fast jag orkar inte.. Eller jag måste fan gå. Eller egentligen, är det så viktigt? Nääääe.. fast jo. Eller?" - typ så.
Det slutade med att jag bestämde mig för att gå. Kom 40 min för sent och gjorde inte ett enda tal - varför låg jag inte kvar i sängen?



Efter lunchen stack jag och Sääw till ett dagis i Ekängen för att göra experiment på barn mellan 4-6 år. Det var en uppgift vi hade inom psykologin. Ganska kul faktiskt! Häftig som jag är så fick jag en teckning av en liten tjej, blev lite rörd faktiskt :) Såg dock inte vad det skulle föreställa typ men det är ju tanken som räknas.

Tog massa bilder på dagiset b.la, men jag lyckas inte få in bilderna från pappas gamla mobil på datorn så tyvärr får ni inte se.
För övrigt har dagen spenderats med Robban och Muffe. Var med Robban först, sen drog han till jobbet och jag hem för att käka m.m. Sen tog jag en fika med Muffe och sen träffade jag Robban igen efter jobbet. Är det vi som är som gifta? Kommer inte ens ihåg senast det gick en dag utan att vi sågs? Det är vad jag kallar vänskap!

Imorgon står det sovmorgon på schemat, jag är överlycklig! Kan dock bara sova i ca 1½ timma längre än jag brukar, men det är välbehövliga timmar må jag säga.

Annars står den här låten högst upp på listan just nu, kan lyssna om och om igen och jag tröttnar inte. Helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0