Vänta, jag ska bara skriva upp det!

Som sagt så blev det en låång och regnig fika med Becca från 13.00-16.00 nått sånt.
Fick även besök av Elin, Gabi, Anna, Mathilda(?) och Robban. Mycket trevligt!

Sen skulle jag och Robban vara duktiga och åka hem till honom för att plugga, så vi gick ner till resecentrum och blev upphämtade av Samuelsson.
Pluggade vi? Vi såg på film, kommer inte ihåg vad den heter men den var jävligt bra och rolig! Sen kom Walle och Rolle och då blev det waterpipe! Hade av rena slumpen min kamera i jackan så fick massa bilder och en (enligt oss) rolig video, men självklart glömde jag kameran hos Robban! Sen åkte vi hem till Samuelsson och hämtade lite grejer, tillbaka till Tannefors där det blev race mot Rolle från Robban hem till Rolle, många skratt under den färden!
Självklart en sväng till Hemmakväll efter det för att inhandla onyttigheter :)
För att göra en lång historia kort, jag kommer få ett fett ig imorrn, men det var det värt!

Samuelsson och Borre
(Ja, det är något fel på min mobilkamera, massa svarta prickar överallt.)

Nu är det bedtime, ska lägga mig och koppla av lite och lyssna på min nya favorit, Carolina Liar! Oslagbar.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0