Nollning med stil, eller..?

Kände att det börjar bli dags att ta tag i det här nu!
Som ni kanske ser har jag ny design vilket jag helt och hållet får tacka Måns för, tack!
Headern är inte klar än vilket är mitt fel som inte har hunnit skicka bilder till Månsen, men det kommer!
http://erkers.blogg.se

Imorse vaknade jag av typ 4 sms där det stod "Snygg du är i tidningen Fille!"
-"Helvete.."
Går upp och hör mamma ropa, "Fille, kom, du är med i tidningen!"

Och där stod jag, som ett fån! Men nu kan jag äntligen säga att jag har varit med i tidningen! I stort sätt alla har varit med i tidningen någon gång och jag var den utstötta som aldrig varit med.. :(
Men nu jävlar!



Nationella i engelska imorse, hör och läsförståelse. Gick väl hyffsat kändes det som.
Slutade efter det, knallade hem till Robban och käkade lunch och kollade en film innan vi traskade in till stan i regnet och satte oss och fikade med Becca, Gabbi och Elin, alltid en humorchock!

Muffe och Bella satt vid bordet brevid. Bella käkade en såndär stor chokladkaka med chokladbitar i du vet? Helt plötsligt petar hon på min axel och frågar om jag vill ha den sista biten för att hon inte orkade mer. Självklart sa jag och mumsade i mig kakan och tyckte faktiskt att den var riktigt god. Efter en stund brister Bella och Muffe ut i asgarv och jag frågar vad dom garvar åt.
"Vi petade in massa hundgodis i kakan!!"
Kunde inte hålla mig för garv jag heller. Var ju trots allt jävligt kul, och jag kände ju inget så uppenbarligen är hundgodis ganska gott!

Till slut traskade jag och Robban ner till resecentrum för att hoppa på bussen till hans mor.
Där blev det lite Hata Göteborg och en cykeltur till Stångebro Gatukök för att fixa lite käk. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt aldrig ätit på "Gatte" så jag måste säga att jag blev positivt överraskad!

Robban är nöjd över matkapet!Och Alex visar skillsen på sin bike!Borre provar balutstyrseln, dags snart!

Nu taggar jag för helgen som kommer bestå av 18års fest och grillning med dom härligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0