Upside down

Stress, det säger jag bara! Morgon=stress, tack vare att jag alltid försover mig och när jag väl är uppe så tror jag alltid att jag har all tid i världen, vilket jag verkligen inte har.
Hann iaf till idrotten imorse, ingen jätte jobbig lektion tack och lov.
Orkade inte släpa med mig ombytes grejer och allt när jag bor en gata ifrån så jag rusade hem efter idrotten och duschade och gjorde mig i ordning. Problemet är bara att idrotten slutar 09.35, och 10.00 börjar min lektion, och självklart är den inte i skolfan utan borta på InfoKomp Vux mitt emot TBS! Så på 25 min ska jag hinna duscha, göra mig iordning, springa till skolan och hämta böckerna och sen springa till Vux? Jo tjena! Jag var där 10.35!

Dagen flöt på och sista lektionen var det muntlig redovisning på svenskan. Gick bättre än vad jag hade väntat mig faktiskt, skönt!

Traskade hemåt efter skolan och slängde mig i soffan och kollade på tv fram till kl 5 (fast jag borde ha pluggat..) och sen gick jag och mötte Robban, Gabi, Becca och Elin och tog en fika på EH.
Rusade hem lite kvickt och slängde i mig en BigMac och co innan jag lunkade ner till Resecentrum för att åka till Robban. Hann knappt komma innanför dörren innan jag kände att jag hade världens pain i magen. Låg i fåtöljen hela kvällen och klagade på mitt magont enda tills pappa kom med taxi och plockade upp mig eftersom att han precis hade landat på Linköpings flygplats.

That's about it!
Nu ska jag stänga ner locket och dra täcket över huvudet och tycka synd om mig själv för att jag har ont i magen + att jag har nationella matte imorrn och jag fattar ingenting.
Gonatt!

Bild från i fredags hos Tobbe
Lovade ju bilder från i fredags. Har lagt upp dom på facebook ist så ni får kolla där :)

Kommentarer
Postat av: Jimmie

hahaha assnygg bild!! :D

2009-05-13 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0