Töntigt, men coolt!

Vilken onödig förmiddag!
Ställde klockan på 07.30, vaknade 08.10 och flög upp ur sängen.
Stressade som en galning och åkte till Vidinsjös motionscenter. Hann inte mer än att sätta mig så började det spöregna på direkten, så jag, Sara och Issa gick upp till cafét och fikade lite, sen gick jag och tog en korv och sen åkte jag hem, var hemma halv 12, värt?

Gick och mötte Karro vid halv 1, blev helt plötslig väskbärare! Men det är hon värd, min snälla Karro :)
Satte oss på Yngves och käkade, Sandra, Elli, Johanna och Stopar ramlade inte en efter en. Jag och tjejerna frågetecken?
Vid 3 var det dags för Karro att åka tillbaka till Norge :( Var ett sorgligt farväl! Men hon kommer hem den 11e igen så jag får stå ut helt enkelt!

Gick hem, gjorde ingenting. Sen kom Oskar vid halv 6 hugget. Vi traskade in mot stan och tog en fika på Espresso, såklart ;) Sen blev det kolla läget på Carlings lite.

Hem efter det och käka lite torsk med mor och far, och Oskar såklart!
Hurtiga som vi är gick vi ner till gymmet, trodde jag skulle dö, körde stenhårt, vilket känns bra nu! ;)

Nu är vi hemma hos Oskar och har precis smällt i oss några mackor och tagit varsin dusch. Nu väntar soffan, film för hela slanten!



Ciciciciaaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0