Plugg?

Hann inte skriva färdigt det förra inlägget imorse och kommer inte hinna nu heller för det kommer ta en evighet, så får göra det imorgon om jag får tid! Bilderna hittar ni iaf på facebook.

Blev en vända på stan efter skolan med Robban, Samuelsson och Hellsten.
Hem en sväng och sen tillbaka in till stan för att plugga med Oskar på Espresso, men funkade deras internet? Så det blev inte mycket plugg gjort där.
Skulle gå hem och plugga istället men då ser jag Issa sitta på Storan med hennes farsa och hans tjej, så gick det och snackade lite med dom. Sen kom mamma och pappa för dom skulle tydligen också till Storan. Så vi gick in och slog oss ner bordet brevid Issa och crew.
Sen skulle jag vara duktig och gå hem och plugga lite, men blev så deprimerad av plugget så jag gick tillbaka.
Issas crew drog och mitt crew drog så det var bara jag, Issa och Jimmie som satt kvar (Jimmie kom under tiden jag var hemma och "pluggade").
Så vi satt där och hade en trevlig pratstund och nu är jag precis hemkommen och tänkte dyka ner i sängen, får ta tag i plugget imorrn istället.


"Äe det fick bli en sväng till Storan ikväll."


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0