Passar jag? - boink!

Pjuuh, vilken dag!

Nationella i matte imorse, gick åt pipan kändes det som! Glad om jag får ett G!
Skulle egentligen haft sovmorgon till 12 men näe, vi började halv 9 och slutade halv 4 ist, helt underbart!
Kan säga att sista lektionen spårade ur lite, alla hade stuckit hem förutom jag, Fegge, Sandra, Sääw, Danni, Kajsa, Jenny, Elin och Anna. Alla var sjukt trötta och skratten blev  högre och högre och likaså blev Lindas röst (svenskaläraren).

Efter skolan gick jag hem och käkade lite innan jag försvann iväg till Sara. Meningen var att få lite plugg gjort men ja, det gick väl som det gick.. kladdkakan var iaf god!
Jag vet nog ingen jag har så roligt med som med Sara! Vad skulle jag göra utan dig? :)



På tal om Sara, när jag åkte dit så satt det två fjortisar och spelade musik på mobilen längst bak, Contra och annan skit såklart. Och vad händer inte när jag åker hem? Två nya fjortisar som också spelar sin jävla lokala hiphop på mobilen.
Fast roligast var när busschaffuören råkade åka förbi en av fjortisarnas hållplats!
"Men hallå vafaaaan!! Jag tryckte ju, vafan stannar du inte för?! Är du helt jäääla fel i huvvve elleh?! Assa jäääla cp idiot jävel! Jag kommer fan bli våldtagen eller nått om jag ska behöva gå såhär jäla långt!"
Fick mig ett gott skratt!

Nu är det nanna kudden och lyssna på musik som gäller!
swlkgnewpdklmdrsdklnmdudsdlrtksdkt

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahah så äre i malmslätt, fullt med fjortisar! :p

2009-05-14 @ 12:52:52
URL: http://kajsaw.blogspot.com
Postat av: sara

vad skulle jag göra utan dig? :o

på tal om sara... fjortisar :s



"passar jag? BOINK!"

2009-05-14 @ 21:40:47
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0