"Ni hao" - tack för mig

Ännu en dag har passerat.
Nationella prov imorse, gick väl hyffsat. Går trots allt i sämsta gruppen och kan i stort sätt inte få mer än G i betyg så kände väl ingen jätte press direkt.

Klar vid 09.30 och var ledig till 12.00, så blev att gå hem och slänga sig i fåtöljen vid tven under tiden.

Efter skolans slut, 14.15, gick jag in till stan och mötte upp Karro, en blåslagen Sammy, Johanna och Daniella.
Karro och Sammy hade tydligen hamnat i bråk på Maxim igår så dom hade, som dom själva sa det, "efterfest på akuten" ;) Karro fick en rejäl smäll i huvudet och låg medvetslös i flera minuter och Sammy fick ena framtanden utslagen, en fläskläpp och en vacker blåtira runt ögat, kommer bli riktigt snyggt på balfotot på lördag!

På tal om bal så följde jag och Karro med till ishallen och kollade på balträning. Den stora frågan är nog, hur fan ska det här hinna bli en bal till på lördag?! Haha! Var en upplevelse må jag säga!
"Vi stannar en stund iaf." - Vi satt där från 16.00-21.00! Dock ganska roliga timmar tack vare den otroligt roliga underhållningen :p

Efter balen hoppade jag och Sandra in i en skåpbil och åkte in till stan, strandade på en bänk vid Sting Profil och snackade lite skit fram till 22.30, och nu sitter jag här! Min dag kort och gott.



Peaceout!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

eh aa vi var rätt dåliga ja.. :(

2009-05-21 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0