Johnny Depp

Ååh! Tror du inte jag vaknade upp med halsont imorse eller?! Fan har verkligen inte tid eller lust att va sjuk, därför tänker jag inte va det heller. Skola hela veckan och Jimmie på fredag även om jag så ska behöva komma dit med dropp! ;)

Ska försöka fixa en lite sum up om långhelgen utan att skriva en novell, håller mig kort.

Torsdag: Vaknade upp hos Oskar, tog en promenad ner till Roxen och chillade.
Far min kom vid 12 hugget för att vi skulle ut till golfbaune. Blev att slå lite och en runda på korthålsbanan.
Gick bra som fan först och jag tänkte att "det sitter ju fan i fortfarande ;)"
Så ska man aldrig tänka för då går det bara åt helvete! Jag och Oskar korsade varandra på varenda hål till slut.
"Äe men vi kör varsin sida då"
Efter korthålsbanan blev det lunch på restaurangen innan vi blev hemskjutsade igen.
Bytte om och lunkade ner till Espresso och tog en fika med Becca och Gabbi, trevligt! :)
Hem och byta om, ner på stan igen och möta Becca och Gabbi, hoppa på bussen till Karin. Hos Karin käkade vi riktigt god mat och en kladdig kladdkaka ;)
Fick även köra Andrea's moppebil! Fyyy faaan va kul vi hade! Jag och Oskar åkte runt i halva Hjulsbro och glassade.
Låg i typ 45, nervevade rutor, högsta volym på stereon, solglasögon och handen vevade galet utanför fönstret! Haha, håån.
Hur som helst, vid halv 10 hugget tog jag och Danni bussen till Ramshäll där vi skulle på klassfest.
Det var kul men man kan väl säga att det spårade ur lite..
Var inte hemma förrän 4 hugget för en viss person var ledsen, vilket jag helt och fullt förstår varför personen i fråga var.



Håller mig kort nu, orkar inte :p

Fredag: Grill hos Lea på kvällen. Som vanligt en helt sjuk kväll med allt från norrländska till att äta fryst cider ur en skål.
Sjukt rolig kväll, och jag säger bara, bananer är våran låt!



Lördag: Idag var det dags för bal! Jättefin bal och dom var duktiga......(host..)
Sen blev det Steve's för mig och Sara. Issa, Jojo, Elina och Lipton joinade efter ett tag. Sen kollade vi på alla fulla balare som dansade över Stora torget. Hände där ett tag, sen gjorde vi upp lite planer inför kvällen. Sara och Issa skulle åka hem och fixa i ordning sig och jag hamnade på Steve's -igen. Blev invinkad av Karin, Johan och Andréa. Hade en trevligt stund med dom! :)
Dags att gå hem och göra sig iordning. Oskar kom och vi stack ner till ån och träffade Sara och Issa. Så satt vi där till 12 hugget och bara chillade galet och hade kul. Sen kom Becca och Gabbi och drog med oss på någon random fest i stan. Drog sen därifrån till Ågatan och träffade ännu mer balare och chillade med dom. Jag och Sara drog varsitt slick på Robbans handled och tog varsin stämpel och traskade in på Plaza.
Kul kväll!




Kommentarer
Postat av: Orre the snorr

haha fett rolig dag :D

2009-05-25 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0