Fest och street race

Vilken helg! Helt perfekt!
Ska försöka hålla mig kortfattat, annars finns det en risk att det blir några sidor.

Fredags: Min älskade älskade Karro kom hem från Norge. Gick runt med henne på stan lite på dagen, fikade m.m.
På kvällen åkte vi hem till Sandra och drack lite och spelade spel, sen rusade jag ner till Skylten och kollade på Jimmie och hans band när dom spelade, riktigt bra, dom vann även tävlingen, GRATTIS!!
Efter Skylten trallade jag tillbaka till Sandra. Då hade även Kenny, Chrille, Emil och Denny ramlat innanför dörren.
Blev ölspelet ett tag innan Kenny tog över kortleken, då lurade han på mig att vi skulle köra "högst kort dricker", vilket resulterade i många glas vin på inte riktigt lika många minuter :p

Vid 12 hugget skulle alla dom till krogen, jag blev opepp och ville att vi skulle stanna där längre.
"Fan jag kommer ju säkert inte komma in ju!"
Kenny - "Men jag lovar vi fixar det, häng med nu för fan!"

Började traska mot 55an, tog ett jävla tag kändes det som :p
När vi började närma oss såg jag att vakten kollade leg på dom som stod i kön.
"Jag sa ju det, nu kommer jag ju inte komma in"
Kenny - "Men det är lugnt, du är ju med mig!"
"Aa men tjena, det hjälper ju.."

Kenny går in; "Han är med mig"
Vakten: "Okej."

Hade riktigt kul där inne och träffade många gamla godingar som man inte har träffat på ett tag!
Efter nån timma skulle dom vidare till Maxim.

Kenny går in; "Han är med mig"
Vakten: "Okej"

Är du ledig nästa helg Kenny? Hahaha :p

Riktigt kul på Maxim, även där massa gammalt folk man inte träffade på länge.
Träffade även folk man inte ville träffa.. "DET BLIR EN CHAI IMORRN!!!!" - "okej..."

Jimmie och hans band på Skylten, grymma!Kenny och Emil på 55anJag och Kenny på MaximHahaha fråga inte ens :p

Lördag: Har väl varit piggare så att säga! Fixade i ordning mig och gick bort till Engelska skolan (min gamla skola för dom som inte vet..) och kollade på Spring Fair och hälsade på lite lärare, dock ingen som var särskilt social..
Sen gick jag, Johanna, Martin och Elina in till stan för att kolla på studentparaden, endel grymma vagnar alltså!
Efter ett tag kom även Lea. Straxt efter det gick Martin, Elina och Johanna. Jag och Lea stod kvar och glodde ca 20 min, sen blev det efterlängtad mat på Steves!
Robban, Elin, Becca, Gabbi och Sara kom även förbi mot slutet och joina :)

Efter Steves traskade jag hem för att övningsköra till golfbanan för att hämta upp mammas bil, och sen köra tillbaka. Ganska onödigt jag vet men jag var sugen på att köra lite :)

När vi kom hem åkte mor och far iväg på fest typ dirr och Robban kom inte långt efter det.
Vi satt i tv-rummet och klagade på Linköping, att det är så jävla dött. Försökte komma på något man kan göra som är billigt eller gratis, med tanke på att vi är panka, kom inte fram med några större förslag på den fronten. Fast vi kom fram till, vafan finns det att göra i t.ex Stockholm som är roligare? Näe, inget.

Till bestämde vi iaf att vi skulle åka hem till Robban och se på den där förbannade Eurovision Song Contest med Issa, Sara och Lea. Hann se dom första 4 bidragen innan Robbans lillebror ringde; "DET ÄR STREET RACE VID KÖPETORP, KOM HIT!!!!!!"
Vi hann inte mer än blinka så satt vi på cykeln på väg dit. Tjejerna fick sitta kvar och kolla på Euro ;) (ni missade nått!!)

När vi närmade oss Köpetorp såg vi att alla bilar var påväg därifrån.
"Faan nu har vi missat det!"
Men icke! Dom skulle bara byta ställe, så vi hade inte missat någonting för dom hade inte börjat rejsa än :)

Alltså, jag säger bara!! Vilken jääävla kick man fick av att se alla bilar!! Det var heeeeeeeeeeeelt sjukt!!
Jag och Robban stod där med hakorna ner till fötterna.
"Kolla den bilen! Och den, och den, och den!!"

Herregud vilken underbar känsla alltså, helt sjukt!


Bussen kom mitt i allt.  Supra
Fler bilder finns på Facebook!


Söndagen har sett ut som vanligt i stort sätt.
Sova ut, träffa Robban, ta en fika, åkte och hälsade på brorsan och Carro i deras nya lägenhet, jobbade, gick promenad med Muffe, va med Robban, gick hem :)

Nu måste jag fan sova, dör snart!
Som sagt, en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0