En såndär dag

Jag förstår verkligen inte vitsen med sånnahär dagar.
Vad har jag gjort för vettigt idag liksom? Var i skolan, gick hem och plugga, gick till stan i spöregnet och letade byxor med Robban, dock utan resultat. Sen gick jag hem och fick skit ont i magen så jag har bara legat framför tven hela dagen och nu ligger jag istället i sängen och tycker synd om mig själv.

Men ska ta och göra mig i ordning lite snart och traska ner till The Champs med Martin och Robban och glo på fotboll så att jag åtminstone har gjort nånting "vettigt" idag.

Ser iaf fram emot party hos Jimmie imorgon med Gänget med stort G! Helt underbara hela bunten.
Kan tänka mig att det blir hamnfestivalen också om vädret håller i sig :)

Lovade ju bilder från i fredags. Har lagt upp dom på facebook ist så ni får kolla där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0