California Bound

Aj aj aj!
Skar mig förut så nu blöder jag överallt, och tack vare det blir jag sen till skolan (med tanke på att jag har börjat..) för att jag får springa runt med papper tills det slutar blöda!
Igår var det oboyen och idag är det sår. Men idag är trots min lilla olycka en typisk perfekt morgon! Man vaknar upp och ser att det är sol, blir man gladare? Och Carolina Liar på hög volym medan man springer runt och fixar. Japp, det är nice!

Ikväll ska jag för första gången i mitt liv till Skylten. Ska kolla på Jimmie och hans band när dom spelar, ska bli riktigt kul!
Nu ska jag försöka fixa håret utan att bloda ner hela mig, hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0