"Vi drar och fiskar oh oh oh och tar en tyst minut"

Äntligen är jag klar med skolan! Går faktiskt ut med riktigt bra betyg :L Så nu är jag lite gladare än vad jag va i det senaste inlägget.. :p

Idag gick jag och mötte upp en efterlängtad Karro med Sandra. Gick runt på stan innan vi käka lite på Steves.
Träffade Robban sen, vi visste verkligen inte vad vi skulle göra, tills det slog oss, vi åker och fiskar!
Sagt och gjort. Vi fick låna Robbans morsas bästa kompis bil, så vi drog bort en bit bortanför Slattefors och fiskade lite.
"Vilka jävla bögfiskar!"
Jag säger bara, lugnet! Helt tyst, så otroligt skönt.

Åkte förbi trädgårn på hemvägen för att lämna Elins plånbok. Fasen så mycket mer drag än när jag sluta nian må jag säga. Dock en jääääävla massa fjortisar, överallt. Det kryllade.

Imorgon är en fullspäckad dag!
Va i skolan vid 08.30 och käka lite tårta, gå bort till Robban. Åka till Ikano och köpa ett par byxor innan dom tar slut, Robban ska köpa en tisha, för er som vill veta.. Sen ska Robban till JBs utspring och jag ska löpa bort till Ljunkans. Efter det ska vi till Samuelsson i Tallboda på hans "mottagning", sen ska vi åka och hämta Julia och skjutsa henne till jobbet (hennes bil som Robban lånade), sen ska vi ut till Sturefors på Maddes mottagning, sen ska vi till Hjulsbro på Carls, sen ska vi hinna åka hem och fixa iordning oss innan vi drar och förfestar hos Robban innan the real party starts! Fullspäckad men rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0