You can go wherever you like

Som jag brukar skriva, "jag vet, jag är dålig på att uppdatera", men jag har fan aldrig tid. Busy man ;)

Blev en helt okej kväll i fredags iaf, började hos Robban med lite folk, hällde dock i mig lite mycket, inte så att jag mådde dåligt men jag kommer fan knappt ihåg när folket kom..? Men det va säkert kul o så!

I lördags drog jag, Samuelsson, Martin och Robban till Norrköping på kvällen och kollade lite bilar och streetrace.

I veckan förövrigt har jag inte gjort alltför mkt, varit med Robban i stort sätt hela tiden. Vet inte vad vi har gjort egentligen? Tiden har rullat på och jag har knappt varit hemma alls. Men men, kul har vi haft, som vanligt!

Vaknade upp hos Robban imorse, sov där för jag har varit så förbannat osams med mina föräldrar dom senaste dagarna, ibland förstår man inte alls hur dom tänker.Hur som helst, Robbans morsas kompis var också där och både hon och Robban skulle åka och jobba, men Julia, (hans mammas kompis) ville att jag skulle följa med henne till jobbet och hålla henne sällskap. Så jag gick hem en snabbis och gjorde mig i ordning och sen gick jag till "salongen", hon är "såndär" som gör naglar åt folk.
Skulle hålla henne sällskap "en stund" men jag satt där från 12 till 16, riktigt kul och trevligt :)

Träffade Robban sen och vi har stressat runt som faan. Åkte och hämtade Martin, drog och pratade med Lai och några om hur vi ska göra med midsommar, sen åkte vi och hämtade ett tält hos Robbans moster, sen åkte vi till Martins farsa och hämtade brassestolar, sen åkte vi till Malmslätt och hämtade lite kvarglömd dryck hos Sara, sen åkte vi och handlade och åkte hitan och ditan och har helt enkelt stressat runt lite allmänt. Men nu är det iaf bestämt, Jag, Robban, Martin, Victoria och Fia åker till Loftahammar imorrn tills på söndag. Ska åka förbi min sommarstuga och käka lite gratiskäk med mor och far + gäster, sen är det supa galet som gäller varenda dag :) Ska träffa massa annat folk i Loftahammar också som är där, blir fint! :)

Japp, då har ni fått en liten uppdatering iaf. Har inte orkat lägga in alla bilder från avslutningen, Norrköping och allt men det kommer väl med tiden, eller nått.

Ha det fint allihopa, det ska iaf jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0