Kanske världens roligaste helg

Pju! Vilken helg, helt underbar! :)

Ska försöka hålla mig kortfattat så jag kan få sova sen.
I fredags stack jag, Malin, Muffe och Oskar till Norrköping för att träffa Jennifer på O'learys.
Efter det tog vi en fika på Georges. Tog tåget vid 11, gick av i Linghem och hämtade Malins bil. Jag, Oskar och Muffe väntade på stationen medan Malin gick hem och hämtade den, och jag och Malin kan ju konstatera att man kan få jävligt snygg frisyr av godståg ;)
Hursomhelst, vi åkte till utkiksplatsen och stod där och kollade ut över vårt fina Linköping. Det slog mig nu att jag tog ju fan kort därifrån, men vart tog dom vägen..? Hmm, får kolla sen.
Efter utkiksplatsen åkte vi ner till Roxen och grillade och pratade massa strunt. Riktigt hög mysfaktor!

Igår var vi hemma hos Sara för att ha överraskningsfest för Robban. Går nog inte att förklara med ord hur kul det var! Och Robban blev jävligt förvånad så det lyckades vi ju med också :) Efter en jäkla massa dans och ölspel med alla Sveriges dialekter åkte vi in till stan.
Vi började med 55an där man träffade jäkligt mycket folk, hur kul som helst! Efter det gick jag och Robban till Maxim, betalade 80 jävla spänn och det var inte en jävel där! Trodde ju att Erkersfolket skulle va kvar men näe, dom hade ju gått till Plaza! Ett stort tack till Herr Erkers som lånade ut pengar och lånade ut sitt leg! :)
Äe, kan inte säga mycket mer än att det var nog en av dom bästa kvällarna jag någonsin varit med om i hela mitt liv!
TACK till alla som gjorde den så jävla värd!

Muffe och hennes babe :)

Idag har varit en jäävligt seg dag. Lite deprimerande för att man hade så jävla kul igår och idag är det helt dött. Men men, får leva på gårdagen. Bara jobbat och chillat idag. Åkte till Oskar nu på kvällen och pluggade lite, känns som att nu är det fan bara typ 3 dagar kvar så då är det bara att ligga i! Vi busade till det lite efter allt plugg och tog deras bil och körde iväg lite eftersom ingen i familjen var hemma. Betydligt mycket roligare att köra utan föräldrarna brevid :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0