Nödvändigt

Kunde ha sovit till 11 om mina  underbara lärare kunde ha sagt till lite tidigare. Men näe, jag va i skolan vid 08.30 och skulle ha matte, men den hade jag ju inte för jag är ju klar med allt. Så jag satt och chillade fram till 10 när jag skulle ha engelska. Men näe, vi skulle se på samma film som vi redan har sett och skrivit om ifall det skulle vara någon som inte hade sett :)
NÖDVÄNDIGT!

Mor och far åker iaf till landet idag och är borta tills måndag, wuätt så skönt!
Ikväll blire schteeek med nära och kära, såklart. Same thing tomorrow, hos Sara med massa trevligt folk!

Och jag som sa i typ söndags att bilderna kommer "snart".. (från i helgen)
Måste bara lägga in dom på datorn först..! Men dom kommer ;)

Annars har jag väl inte så mkt att tillägga va. Cola är gott och allt sånt du vet.

Hörs o ses!

http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4899053&date=&menuids=
Varför händer allt i i Linköping/Östergötland just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0