Jag vet

att jag har varit dålig på att uppdatera, men har haft fullt upp hela helgen och hittills på veckan.
Hela helgen har varit en enda stor fest känns det som, dock inte haft tid och ork till att lägga in bilderna, och när jag äntligen skulle göra det dog min kamera så jag gav upp. Gör det imorgon ist!

Igår och idag har det varit plugg, typ iaf. Blev en fika med Bella och Muffe, sen hälsade jag på brorsan i hans nya lägenhet en sväng och på tillbaka vägen stannade jag till vid Steve och slog mig ner med Suff och co.

Idag var det skola, sen Steves med Sara och vi pluggade, faktiskt.
Sara skulle dra hemåt så jag beslöt mig för att plugga vidare hos Robban, gick dock inget vidare alls.
Blev film och tv för hela bunten, helt underbart.
Robban fyller förövrigt 18 om en kvart(!!!) Ska vara beredd med mobilen ;)

Som sagt, ska skärpa mig med blogget, från och med imorgon.

Förövrigt, er som det berör, hur ska vi göra på lördag? Och blir det Club Sensation på skolavslutningen? Såg att den var flyttat till O'learys/Blueheaven.  Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0