Vilken dag

Tja.
Gissa vad som hände imorse? Jag hann med bussen :o Framsteg!
Idrott på morgonen, och jag hade världens träningsvärk från gårdagen, och självklart så ska vi köra mage, armar, rygg och bröst. Så jag kan ju säga att jag är skapligt öm nu! Ajaj.
För övrigt så har det här varit en jävligt seg och tråkig dag och det har verkligen inte hänt nånting typ. Hatar sånna dagar!
Just därför har jag fixat planer inför morgondagen så jag slipper gå och göra ingenting.

Haha så jävla kul förut vi träffade Ida och Sara en stund och Ida kunde inte sluta garva åt Saras skämt.
"Asså seriöst jag orkar verkligen inte mer nu! Eller jo lite till orkar jag, gör så där igen!!"
Roligare om man var med........

Aja, dags att tänka på refrängen.
Godnatt! / Fille

Lai kom hem!


Kommentarer
Postat av: VictoriaLaii

nu räcker de med fula bilder på mig ! :)

2009-01-20 @ 23:40:05
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0