"Kul det var på skidfesten"

Tjena!
Varit lite dålig på att uppdatera på senaste men ska bättra mig ;)
I måndags gjorde jag inte alltför mycket, var i skolan, sen stack jag och käka lite med Johanna, Alexandra och Fegge.
Sen var det tags att vara duktig och gymma, och det börjar faktiskt bli riktigt kul :)
På kvällen tog jag en promenad med Jessica, skönt :)

Igår var jag sjukt duktig och åkte och gymmade innan skolan, och jag kan säga att det faktiskt var riktigt skönt!
Efter skolan stack jag hem och chillade galet ett tag innan jag åkte in till stan och träffade Oskar. Vi stack hem till honom och där var till våran förvånan Lina Berg och chillade med Jakob, så det blev stor-middag med hela familjen Heslyk + mig och Lina, mycket trevligt!
Tog en promenad ner till vattnet som vanligt och snacka lite och så.
Traskade tillbaka sen och spelade lite tv-spel med Lina och Jakob och sen blev det att kolla på Seven pounds, helt okej film!

Vaknade upp hos Oskar i morse, och vi kunde faktiskt ta det lugnt för vi gick upp i tid för en gångs skull.
Kom till skolan vid halv 10 typ och då satte jag mig och skrev lite svenska.
Åkte hem efter skolan och pluggade lite, skulle ha träffat Lai men blev inte så, så jag tiggde en slant av mamma och stack till Braskens och köpte en BigMac och sen knalla jag upp till Robban och käka.
Jag, Robban och Alex drog till Sporthallen och kollade på Robbans lag när dom hade match. Elin kom även framåt slutet.
Blev en fika på Espresso House efter det och sen hemfärd.

Får se vad morgondagen har att bjuda på. Blir iaf gym med Oskar och sen på kvällen tror jag min syrra och hennes sambo skulle komma och slagga hos oss på vägen hem från Åre?

Jaja, ha det gött!
/ Fille

Måste säga att jag var rätt schtekig som liten?Orr the snorrSpelade lite spel på naturkunskapen

Kommentarer
Postat av: lina

Hehe :) Jag gillade våra blickar till varanndra när Jakob delade med sig av hans lite extrema åsikter han kan ha om saker och ting ibland ;)

Om du förstår vad jag menar... :)

2009-02-05 @ 23:33:25
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0