Superman

Tjena!
Gissa vad som hände imorse? Jag missade bussen, som vanligt! Gjorde dock ingenting med tanke på att första lektionen var kinesiska och dom är så jääävla långa och tråkiga.

Efter chinese skulle vi ha vår första lektion i turism, men kom läraren? "Tyvärr" inte, så vi hade studiestuga och fick sluta vid 11 :) Så jag gick bort till nya lägenheten och träffade morsan och syster. Mätte lite och hade oss och sen blev det Ghingis och smälla i sig all mat som gick! Riktigt nice.
Mötte Oskar efteråt och tog en riktigt lång fika och pratade om allt mellan himmel och jord, skönt!
Vi knallade vidare senare och mötta Johanna, Sääw och Sandra på Mc DOnalds, satt och snacka lite :)
Mötte upp Lai efter det och åkte hem till henne och hon somnade på madrassen och jag halvsov i hennes säng, skönt!

Fia anlände efter ett tag och efter nån timma satte vi oss på bussen mot Lusardi, hockeydags!
Säger bara Isak/Superman!

Nu är jag på äckligt dåligt humör så jag ska bädda ner mig och lyssna på musik och sova.
Hörs / Fille

Dålig bild på
Utsikt från matsalen

Kommentarer
Postat av: michaela

ohh vilken fin blogg ;) nöjd?;)

2009-01-16 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0