Sparkcykelsfotboll på Roxen

Tja!
Dålig på att uppdatera har jag varit men det har varit full fart hela helgen!
I fredags var det stress hela dagen! Sprang runt som en idiot på stan och försökte fixa allt möjligt.
Skulle på Frallas och deras fest i Lambohov. Först fick jag komma, sen fick jag inte komma, sen fick jag komma, sen fick jag inte komma, så båda ggrna när jag inte fick komma så försökte vi fixa nån annan fest och allt blev hur struligt som helst. Men efter mycket om och men kom vi fram till att vi kunde va hos Robban.
Hos Robban var det jag, Robban, Elin, Hellsten, Samuelsson, Martin Vass(?), Rolle och Matteo. Kul trots att vi inte var så många! Helt plötsligt fick vi komma till Lambohov, så vi hoppade på bussen och åkte dit.
Kan inte säga att det var jätte kul, men det var kul att träffa lite folk iaf!
Robbans lillebrorsas kompis däckade efter 2 öl :p


I lördags kom mamma in och drog upp rullgardinerna, vilket jag hatar när hon gör!
Gick upp till köket och där står min syrras pojkvän helt plötsligt från ingenstans. Han bor i Jönköping så jag blev lite förvånad. Skämdes gjorde jag iaf när jag kom upp där med håret åt alla håll och stank sprit (enligt mamma) och ögonen var som ihopklistrade efter gårdagen.
Käkade lite frukost, städade rummet för att några skulle komma och kolla på huset, tog en dusch och stressade in till stan med pappa för att köpa en ny kamera för jag hade fått tillbaka pengarna från försäkringen från min kamera som blev stulen i Frankrike. Hittade en riktigt schysst Sony kamera som jag köpte.
Hade inga planer för resten av dagen, men som tur var så stötte jag på Suff och Jenny typ direkt när jag kom ut från Expert, så vi gick och tog en fika och snacka lite.
Tog bussen hem och käkade med familjen + Martin (syrrans pojkvän) och begav mig sedan till Oskar ute i Sättuna.
Vi tog en riktig slapparkväll vilket kändes välbehövligt! Kollade på några filmer och var ute och gick och lite sånt.
Vid halv 3 hugget var vi fortfarande pigga och jag tjatade på Oskar att vi skulle göra nått kul innan vi gick och la oss.
Föreslog att vi skulle vända uppochner på allting i Jacobs rum så han skulle bli förbannad imorrn men jag blev ner-röstad av Oskar. Vi funderade lite till och bestämde oss för att kolla om det fanns något kul i garaget, och det gjorde det!
Vi hittade två sparkcyklar och en boll, och där hade vi det! "Vi kör sparkcykelsfotboll på Roxen!" - Och det gjorde vi. Jävlar så kul det var haha :p Vi ramlade runt som Bambi och misslyckades totalt med allting, men kul var det som sagt! :D



Idag blev vi väckta vid 1, gick upp och käkade frukost och bara slöade. Sen gick vi en liten promenad och kollade på folk som åkte skridskor. Sen följde Oskar mig till bussen och jag åkte och städade på pappas jobb, så jävla tråkigt!
Hem efter det och slänga i sig lite mat och sen rullade jag hem till Lai och chillade galet och kollade på United 23, filmen om World Trade Center, och jag måste säga att den sög!


Roxen

Nu ska jag sova, ha det fint!
/ Fille

Kommentarer
Postat av: VictoriaLaii

amen snygg bild du ;)

2009-01-19 @ 23:23:38
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0