Space

Sitter i skolan nu och har naturkunskap. Arbeter om solsystemet med Johan och Alexandra Sääw (Säär) :)
Kan stolt meddela att det faktiskt går rätt bra!

Sovmorgon imorse var riktigt skönt och efterlängtat. Tog det ganska lugnt och njöt av min oboy som min mamma har köpt för första gången på över 1 år! Jag har tjatat men hon har vägrat för hon tycker att det är för onyttigt och för mycket socker, så därför slutade jag äta frukost och nu gav hon med sig och köpte oboy trots allt ;)
"Men tro inte att jag gjorde det frivilligt!!"

Slutar om 5 minuter, ska hem och hämta lite grejer och sen försöka övertala mor att få övningsköra till Oskar.
Blir att sova där ikväll och åka in och träna imorrnbitti, och sen va med Sara (?) tror jag :p

Ha det fint! / Fille

Johan, vår naturkunskapslärare och mentor

Kommentarer
Postat av: fia

ojojo, fille har oboy hemma ;D

2009-01-22 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0