"Sitter där som en fet amerikansk hamburgare med dressing och läspar"

Hallå hallå!
Imorse missade jag bussen som vanligt! Förstår inte hur jag lyckas? Jag stressade som fan imorse, sen kollade jag på klockan och såg att jag hade god tid på mig, så därför sölade jag lite och gjorde allting lite långsamt bara för att jag skulle känna mig nöjd över att jag för en gångs skull hade tid på mig!
Sen står jag med jacka och skor på och tar en titt på mobilen; 09.33!! Min buss går 36! HELVETE! Skulle ta med mig datorn till skolan idag också, så där sprang jag som en idiot ner för gatan med dataväskan slängades överallt och byxorna nere vid knäna samtidigt som jag skulle kontroll kolla att jag hade med mig mobil, plånbok, busskort m.m.
Men självklart så ser jag både buss 14 och 17 åka förbi samtidigt precis när jag var 15 meter från hållsplatsen!
Bestämde mig för att gå till Hydro och köpa en cola under tiden och sen kom bussen vid 10 hugget. Gjorde faktiskt inte så mycket att sitta och vänta ett tag för det var så skönt väder ändå med sol och grejer, det va fan inte igår!

Väl framme i skolan 45 minuter sen hann jag i stort sätt bara slänga upp datorn sen skulle vi gå och käka, kändes nödvändigt!
Blev en kort runda på stan med Ivung, Johan och Jonas på lunchen och sen tillbaka till skolan för att ha matte, småföretagande och naturkunskap.

Träffade Lai direkt efter skolan. Vi åkte hem till Fia och gjorde mackor med smält ost och oboy <3<3 Riktigt gott. Sen såg vi på Festival som jag aldrig har sett innan, bra film ;)
Gick hem runt 18.45 och då var det visning hemma. Gick runt och fejk-log åt alla fast jag egentligen bara ville att dom skulle sticka så jag kunde få käka! Men icke. Fick vänta och vänta och vänta.
21.00 hade vi ätit och då hoppade jag på cykeln och trampa bort till Ullstämma och mötte upp Fia och sen stack vi hem till Lai och kollade på Made in Sweden.

Utsikten från mattesalen

Det var lite om min oerhört intressanta dag! ;)
Vi hörs / Fille

Kommentarer
Postat av: VictoriaLaii

ditt liv äger när jag finns i din närhet:))

2009-01-15 @ 01:31:26
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0